středa 1. července 2015

Představení

Na začátek jsem se rozhodla napsat článek, kde bych tento blog představila. Podle názvu je asi jasné, že bude věnován především ženám na ženy. Já sama jsem lesba a většinu svého života se potýkám s tím, že mám pocit, že je spousta věcí, které nemám, s kým probrat. Ať se nám to líbí nebo ne, tak být na stejné pohlaví sebou nese nějaké odlišnosti a věci, které heterosexuálové nepochopí. Proto jsem se rozhodla založit tento blog. Je to taková moje teplá kamarádka.
Takže to je hlavní účel. Sdružovat ženy co jsou na ženy, abychom zde mohly probírat naše problémy a starosti. Na druhou stranu ale nečekejte, že vše, co sem napíšu, platí pro všechny queer ženy na planetě. Budu psát o sobě a o svých zážitcích a pocitech. Jiné holky to můžou prožívat úplně jinak.

No a co když jste heterosexuální? Samozřejmě já nemůžu ovlivnit, kdo bude číst můj blog a budu ráda za každého čtenáře. Pokud jste zvědaví s otevřenou myslí a zajímá vás, jak se žije lidem s jinou orientací, tak jste tu vítáni.

Žádné komentáře:

Okomentovat