neděle 5. července 2015

Youtube lesbické království

Pro lgbt menšinu je někdy bohužel typická osamělost. Je hodně obvyklé, že neznátě nikoho jiného, kdo by byl transgender, jste jediný gay v rodině a podobně. Může se stát, že jste jediná šestnáctiletá lesbická holka na malém městě, tak jako jsem byla já. Tehdy mi hrozně pomohl internet. I když v době, kdy jsem procházela coming outem, tak moc lesbických blogů, filmů ani seriálů neexistovalo, tak stejně to bylo lepší než nic. Sledovala jsem všechny díly L wordu, i když byl hrozný a byla ráda, že vidím ženy, které to mají stejně jako já. A nejvíc jsem milovala Imagine me and you (vlastně pořád miluji...i když je to hrozný kýč, tak je to podle mě pořád nejlepší lesbický film, co kdo natočil).
Dnes už mi není šestnáct a žiju jinde. I přesto mám občas někdy pocit, že jsem opuštěná malá lesba. Když mám tento pocit, tak se začnu koukat na svoje oblíbené youtube páry. Jsou zamilované, vtipné, chytré a spolu. Proto jsem se rozhodla zde představit svoje tři nejoblíbenější.Samozřejmě jich sleduji mnohem víc, někdy udělám asi další díl. Ale toto je výběr toho nejlepšího podle mě.

3. Ally Hills a Stevie Boebi

Tento pár je na posledním místě, protože spolu začaly chodit teprve nedávno. Stevie je jedna z prvních lesbických vlogerek, které jsem začala sledovat. Stevie se mi líbila, protože byla hodně otevřená a sebevědomá. Tehdy ještě chodila se Sarah (která se tu určitě taky objeví, protože mám na ni enormní crush). Potom se rozešly, což mě mrzelo. Ale pak se daly dohromady Ally a Stevie. Yey! Ally jsem předtím znala díky jejím písničkám jako Coming out song nebo How to know if a girl is a lesbian. Jsou spolu hrozně roztomilé a dávají na web sladká zamilovaná videa s píničkami.



2. Kaelyn a Lucy

Asi tak dva roky zpátky jsem narazila na coming out video Lucy, které mě hrozně nadchlo. Tehdy jsem hodně hledala lesby, které jsou holčičí typy jako já a z Lucy jsem byla nadšená. Pak jsem objevila, že má youtube kanál spolu se svou přítelkyní Kaelyn a zjistila jejich hrozně příběh. Přijde mi to jako taková romantická pohádka 21. století. Lucy a Kaelyn se potkaly přes tumblr a zamilovaly se. Lucy žila v Anglii a Kaelyn v Americe. Na takovou dálku se jim podařilo udržet vztah kolem tří let, i když se viděly jen několikrát za rok. Dneska už spolu bydlí a budou žít šťastně a do smrti. Díky internetu a moderním technologiím.

1. Rose a Rosie

 Tohle je můj úplně nejoblíbenější pár na youtube a možná vůbec. Jsou vtipné, jsou sexy, jsou chytré a mají spolu skvělý vztah. Nevím, se kterou bych chtěla chodit víc. A která je víc jako já (tady se projevuje trochu můj fetiš, že se mi líbí holky, co jsou mi podobné - vzhledově i povahově). No asi jste pochopili, že Rose a Rosie mám opravdu hodně ráda.  Taky se mi líbí, že rozvrací mýty o bisexualitě, protože Rosie je bisexuálka, která skončila v manželství se ženou. A obě mají skvělý módní styl, takže se kromě rozplývání nad tím, jak jsou spolu sladké, můžu inspirovat i jejich outfitem :-D. Protože jsou to moji miláčci, tak dostanete dvě videa místo jednoho. Jedno je trailer na jejich youtube a kanál druhé je jejich svatební video.


Bonus: Aby to nevypadalo, že nějak diskriminuji butch lesby (no v tomto článku trochu ano), tak přidávam ještě jeden svůj oblíbený gay kanál. Sice ho vedou, taky dvě lesby, ale nejsou pár. Jde o Button and Bly, které cestují různě po světě a dělají z toho videa. Pro milovníky cestování jako jsem já, je to skvělý kanál. A jsou sexy. Navíc se se ve volném čase obě natáčejí, Button dělá kameramanku nebo fotografku a Bly většinou zvukařku. A mě ženy, co umí s filmovou technikou, prostě hrozně přitahují :-D. Takže pokud máte rádi cestování a potetované ženy, tak koukněte tam. 

1 komentář:

  1. Tak tyhle články mě baví, "sociální drama" proloženo smyslem pro humor. :D Rose and Rosie jsou nejlepší ( nikoho jinýho vlastně ani neznám ), ale stejně.. Díky z tenhle blog, aspoň někde si člověk přijde -normálně-.

    OdpovědětVymazat