středa 1. července 2015

Jak poznám, že je lesba?

První otázka, která začne pronásledovat každou holku potom, co se vyoutuje. Jak poznám že holka, co se mi líbí, je taky na holky?
No...blbě. Samozřejmě bych tu mohla vypsat spoustu stereotypů, že ji poznáte podle toho, jaké má hodinky a podobně. Ale vzhledem k tomu, že já sama chodím nejženštěji oblíkaná ze všech svých (heterosexuálních)  kamarádek, tak nějak hádám, že to úplně neplatí.


Samozřejmě pokud patříte mezi gay Avengers a máte tu nejslavnější superschopnost zvanou gaydar, tak jste bez problémů. V tom případě nemusíte číst dál a můžete jít do svého gay ráje. Nebo mi napište soukromou zprávu a já vám budu posílat fotky holek, co se mi líbí a vy mně zpátky zpětný rozbor její teplosti.
Jak jste asi pochopili, já gaydar nemám. Ani ten nejmenší. Zřejmě je to tím, že mám neblahý zvyk všechno naprosto přehnaně analyzovat. I když si myslím, že je nějaká holka teplá, tak si začnu říkat a co když...a možná...a nevím. Nebo naopak, když to vypadá, že je spíš hetero, tak začnu...třeba se nevyoutovala, třeba je bi. Prostě hrůza. Můj mozek je můj největší nepřítel. A než si prostě všechno desetkrát promyslím, tak se dotyčná slečna stihne vdát a mít tři děti.
Taky jde se té holky natvrdo zeptat. To je asi nejjednoduší metoda. Ale případně taky nejvíc bolestivá, když vás slečna odmítne.
Proto vám dám návod, jak to dělám já. Internet. Moje orientace zvětšila mé internetové schopnost zjistit všechny možné informace o pěkné holce online na takovou úroveň, že bych směle mohla začít pracovat pro špionážní službu. Nejdřív je důležité zjistit, jak se jmenuje. Pokud se vám nestává, že si vybudujete crush na holku, která vedle vás jela předevčírem v tramvaji nebo se na vás usmála na ulici (jako mně), tak tohle není takový problém. První zastávka je potom facebook. Ideální je, když ji znáte natolik, abyste si ji mohli přidat. Bohužel většina lidí si nechává kolonku "Mám zájem o:" prázdnou, takže na to musíte jít nepřímo. Zúčastnila se Prague Pride? Nebo Mezipater? Dobré znamení. Taky ale může jít jen o hetero holku, co podporuje gay práva. Zvlášť Mezipatra jsou v poslední době spíše hipster akcí než gay akcí. Ne že by mi to vadilo. Je to super, že se víc a víc heterosexuálů zúčastňuje gay akcí. Jen mi to zhoršuje randění.
Dobré je hledat menší gay akce, které znají většinou jen zasvěcení. Byla na Freedom night. To už je větší indikátor teplosti. Lajkuje queer spolek své univerzity. Ještě lepší! Dobré je se taky podívat na filmy a seriály, co se jí líbí. Pokud má neobvyklou koncentraci lesbických postav ve svých oblíbených filmech nebo seriálech, tak to něco znamená.
Někdy je ovšem lepší taky prohledat jiná sociální média. Já třeba osobně mám ve zvyku dávat osobnější věci na instagram nebo na tumblr, protože tam mám méně lidí a není to tolik oficiální. Nejlepší je na tohle tumblr. Už to, že ho má, známená šedesáti procentní šanci, že je na ženy. Tumblr je lesbický ráj. Většina lidí má ve zvyku tam sdílet vcelku osobní věci, takže nakonec tam objevíte i něco o vztazích nebo fotku dvou líbajících se žen (nebo muže a ženy....nebo dvou mužů...to je potom trochu matoucí). Každopádně ne každý chce tomu věnovat tolik času. A taky se může stát, že se na tu holku moc upnete a ona vás skoro ani nezná. To může vést k různým trapasům...


Jestli jste více romantický typ než já a máte rádi ve vztazích tajemství, tak můžete prostě vsadit na vzájemnou chemii. Mně osobně to přijde podobný druh magie jako gaydar, ale jsou lidi, kteří tvrdí, že to funguje.  Důležité je ale poznat, že ta chemie tam není jen z vaší strany. Což je věc se kterou já dlouhodobě bojuji.
Jak je vidět nabalování žen je boj. Nikdy si nemůžete být jistí, která žena je na ženy a která je na vás jen milá. Taky se může stát, že i když vypátráte, že váš objekt zájmu je na ženy, tak zjistíte, že ale není na vás (I´ve been there...). Proto si nakonec dáme takovou veselou písničku, která je sice plná stereotypů, na které nadávám, kudy chodím...ale je chytlavá, vtipná a jsou tam dvě pěkné holky.



1 komentář:

  1. Ufff no nevím jestli jsi mi poradila nebo spíš přitížila ��

    OdpovědětVymazat